Osta Liput

Kaljaasi 2024 lipunmyynti alkaa syksyllä 2024

Lipunmyynti alkoi kide.appissa 21.9.2023 klo 14.00.

Tapahtuma on loppuunmyyty.

Lipunmyynti – ohjeet!

Yksi matkustaja toimii hytin matkanjohtajana, eli hän suorittaa koko hytin varauksen, matkustajatietojen täyttämisen ja maksun. Varaamisen helpottamiseksi matkanjohtajan tulee selvittää jokaisesta hytin matkustajasta seuraavat tiedot ennakkoon:

  • Etu- ja sukunimi
  • Syntymäaika esim. (01.01.1995)
  • Kansalaisuus
  • Sähköpostiosoite
  • Oppilaitos (jos opiskelee)
  • Mahdollinen 12.11.2023 voimassa oleva opiskelijakunnan jäsenyys (METKA, Helga, Laureamko, HUMAKO tai O’Diako)
  • Tieto ateriakupongista (aika buffet-kattauksen tai avoin ateriaakuponki)
  • Mahdollinen Club One -kortin numero
  • UUTTA! Haluaako matkustaja ostaa lisähaalarimerkkejä

Kaikki hytissä matkustavat tulee ilmoittaa samalla kertaa. Matkustajamuutoksista peritään hinnaston mukainen palvelumaksu. 

Matka maksetaan heti varauksen viimeisessä vaiheessa. Maksun voi suorittaa varauksen teon yhteydessä kuka tahansa, jolla on voimassa oleva maksukortti (Credit/Debit: MasterCard ja Visa tai Electron-kortit), verkkopankkitunnukset, MobilePay tai Pivo. HUOM! Vain varauksen tekijä saa hyttivarauksesta maksukuitin/tilausvahvistuksen siihen sähköpostiin, joka on rekisteröity Kide.app varausjärjestelmään. 

Kaikki hytissä matkustavat saavat infokirjeen sähköpostitse noin arkipäivän kuluessa varauksesta, joka sisältää tapahtuman yleistä infoa. Kaikki varaukset ovat sitovia. Infokirje tai liput kide.appin lompakossa ei ole henkilökohtainen lippu, vaan liput noudetaan satamasta lähtöpäivänä henkilöllisyystodistuksella. Tarvittaessa hyttikaveri voi edelleen lähettää infokirjeen, mikäli sitä ei jostain syystä ole sinulle saapunut.

Olethan huolellinen tietoja täyttäessäsi, sillä kaikki matkan tiedot toimitetaan varausvaiheessa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Valittuaan halutun hyttiluokan, varaajalla on 25 minuuttia aikaa täyttää matkustajien tiedot ja suorittaa varaus loppuun. 25 minuutin kuluttua kesken jäänyt hyttivaraus palautuu jälleen myyntiin.

Club One jäsenet voivat ilmoittaa korttinsa numeron varausvaiheessa. Kortti esitetään risteilyllä normaalisti ostosten yhteydessä. Tallink Silja Line ei hyvitä pisteitä jälkikäteen.

Risteilyn ikäraja on 18 vuotta, joka täytyy olla täyttynyt lähtöpäivään mennessä.

Kaljaasin matkavaraukset ovat sitovia, eikä maksettua matkaa voi peruuttaa. Voimme kuitenkin vaihtaa matkustajan tilalle toisen henkilön muutosmaksua vastaan. Huomaa, että hyttiluokkaa ei voi vaihtaa enää tehdyn varauksen jälkeen. Matkustajan vaihtuessa toiseen, valitut ruokailut siirtyvät uudelle matkustajalle. 

Huomaathan myös, että Kide.app-lipun lähettämistä eteenpäin ei lasketa matkustajamuutokseksi, vaan kaikki matkustajamuutokset tehdään 9.10. eteenpäin erillisellä lomakkeella kide.appissa.

Matkustajan nimeä ja muita henkilötietoja voidaan muuttaa seuraavan palvelumaksuaikataulun mukaisesti.

Muutosmaksut 2023

  • 0 € /muutos, kun vaihto/muutos tehdään 8.10.2023 mennessä Kideappin lompakossa.
  • 5 € /muutos, kun vaihto/muutos tehdään 9.10. – 29.10.2023 muutoslomakkeella
  • 10 € /muutos, kun vaihto/muutos tehdään 30.10 – 8.11.2023 muutoslomakkeella
  • 15 € /muutos kun vaihto/muutos tehdään 9.11 – 11.11.2023 klo 12.00 mennessä muutoslomakkeella.
  • 11.11. klo 12.00 jälkeen muutokset vain sairastapauksissa. Muutokset tehdään lähtöpäivänä satamassa infotiskillä klo 12-13

Matkustajanmuutoksessa tarvitaan seuraavat tiedot:

  • Lipun numero (löytyy kide.appin lompakossa olevasta lipusta)  
  • Alkuperäisen matkustajan nimi ja syntymäaika
  • Uuden matkustajan nimi ja syntymäaika
  • Uuden matkustajan kansalaisuus 
  • Uuden matkustajan sähköpostiosoite
  • Oppilaitos (Metropolia, Haaga-Helia, Laurea, Diak, Humak, muu)
  • Uuden matkustajan mahdollinen Club One -kortin numero
Hytin tai hyttipaikan turvallinen myyminen eteenpäin / ostaminen.

Ostaja, varmista myyjältä että hänellä on kaikki hyttiin liittyvät liput kide.apin lompakossa.  Pyydä vaikka screenshot näytille. Jos myyjä on siirtänyt yksittäisiä matkalippuja muiden lompakoihin, tulee liput siirtää takaisin myyntiä varten.

Ostaja ja myyjä sopivat keskenään lippujen siirrosta ostajan lompakkoon. Kun siirto ostajan lompakkoon on tehty ja myyjä toimittanut tilaustunnuksen, ostaja muokkaa matkustajatietoja omassa lompakossa / täyttää muutoslomakkeen tiedot. Kun liput on siirretty ostajan lompakkoon, ostaja maksaa myyjälle alkuperäistä ostohintaa vastaavan summan. Jos ostaja ei maksa, voidaan liput palauttaa takaisin myyjälle. Hyttejä EI saa myydä eteenpäin voitolla ja törkeissä tapauksissa alkuperäiset liput jäädytetään.

Aterialiput eivät näy lompakossa erikseen, mutta tiedot löytyvät henkilötietojen yhteydessä matkustajan lipun lisätietolomakkeelta. Lippuja ei tarvitse siirrellä muiden matkustajien lompakoihin, vaan varsinaiset matkaliput haetaan lähtöpäivänä henkilöllisyystodistusta näyttämällä.

9.10.2023 alkaen kaikki muutokset tehdään erillisellä muutoslomakkeella erillisen hinnaston mukaisesti.

Hinta sisältää yhden matkustajan hyttipaikan, yhden aterian (buffet tai 40 € arvoinen ateriakuponki), haalarimerkin, Matkanjärjestäjän 5€ palvelumaksun, 10 € polttoainelisän sekä mielettömän ohjelman läpi risteilyn! Lähtöpäivänä voimassa olevalla opiskelijakunnan jäsenyydellä (METKA, Helga, Laureamko, HUMAKO tai O’Diako), jäsenhintainen lippu on hieman edullisempi.

HyttiJäsenhinta / henkilöNormaalihinta / henkilö
4 hengen A-hytti109 €119  €
3 hengen A-hytti123 €133  €
3 hengen A-hytti – handicap123 €133  €
2 hengen A-hytti140 €150  €
2 hengen A-hytti – handicap140  €150  €
1 hengen A-hytti225 €235  €
   
4 hengen Promenade-hytti109 €119 €
4 hengen Promenade-hytti – allergia109 €119 €
3 hengen Promenade-hytti – handicap123 €133 €
2 hengen Promenade-hytti140 €150 €
2 hengen Promenade-hytti – allergia140 €150 €
   
4 hengen B-hytti102 €112 €
2 hengen B-hytti129 €139 €
2 hengen B-hytti – allergia129 €139 €
   
4 hengen C-hytti96 €106 €
3 hengen C-hytti105 €115 €
2 hengen C-hytti120 €130 €

Matkavarauksen yhteydessä jokaiselle matkustajalle valitaan joko Buffet-ruokailu ja tietty kattaus johon Kaljaasilippuun sisältyvä ateriakuponki käytetään tai avoin ateriakuponki, joka käy maksuvälineenä kaikissa laivan ravintoloissa. 

Buffetkattaukset

Sunnuntai klo 16.00
Sunnuntai klo 18.30
Sunnuntai klo 20.30

Maanantai klo 16.45
Maanantai klo 19.30

Voit halutessasi ostaa lisäksi aamiaisia tai useampia ateriakuponkeja ennakkoon.

Aamiaiskuponki ennakkoon 17 € (Kelpaa aamiaisbuffetissa tai kahvilassa arvo  18 €)

Aamiaisbuffet laivalta ostettuna 18 €

Buffet- illallinen ennakkoon ostettuna 40 €

Buffet-illallinen laivalta ostettuna 40 €

Avoin ateriakuponki ennakkoon ostettuna, hinta 40 € (Arvo laivalla 40 €)

Jokainen matkustaja saa Kaljaasille osallistuessaan automaattisesti vuosiluvulla varustetun, pullon muotoisen Kaljaasin tapahtumamerkin.

Uutta vuonna 2023:
Tapahtumamerkin lisäksi voit ostaa erikseen Kaljaasin yleismerkin  tai ”I survived Mordor” -merkin. Merkit myydään lipunmyynnin yhteydessä ja matkustajatietoihin täytetään mahdolliset haalarimerkkiostokset. Haalarimerkit myydään vain hytin yhteydessä, eli kide.appista ei voi ostaa pelkkää haalarimerkkiä.

Haalarimerkit toimitetaan matkustajalle maihinnousukorttien jaon yhteydessä Kaljaasin lähtöpäivänä.

Jos Sinä, tai joku hyttikavereistasi haluaa ostaa näitä erillisiä haalarimerkkejä, varmista ennen lipunmyynnin alkua mitä merkkejä lisätään kenellekin matkustajalle kide.apissa tietoihin. Merkkejä ei voi lisätä matkustajatietoihin jälkikäteen ja ostetut merkit siirtyvät uudelle matkustajalle mahdollisten matkustajamuutosten yhteydessä.

Pieni erä merkkejä myynnissä lähtöpäivänä satamassa INFO-pisteellä klo 13-15. Maksu MobilePaylla.

Ostettavat lisähaalarimerkit Kaljaasilla 2023

Kaljaasin yleismerkki 3 €I Survived Mordor -merkki 4 €

KALJAASI 12.11.-14.11.2023 MATKAEHDOT JA ERITYISET MAKSU-, MUUTOS- JA PERUUTUSEHDOT

Alla olevat sopimus-/matkaehdot koskevat 1.9.2023 jälkeen tehtyjä uusia matkavarauksia.

  1. SOVELTAMISALA
    Kaljaasin matkasopimuksiin sovelletaan alla olevia lisä- ja erityisehtoja matkasopimuksen maksu-, muutos- ja peruutusehtojen osalta.
  2. SOPIMUKSEN SYNTYMINEN JA MAKSUEHDOT
    Matkustajaa sitova sopimus syntyy, kun matkustaja varattuaan matkan varaussivuston kautta maksaa matkan hinnan matkanjärjestäjälle. Maksu erääntyy heti varaushetkellä.

    HUOM! Kun matkan hinta on maksettu, sitä ei palauteta matkustajan peruuttaessa osallistumisensa matkalle. 

  1. MATKUSTAJAN OMA PERUUTUS
    Matkavaraus on sitova. Matkalipun voi siirtää toiselle henkilölle muutosmaksua vastaan. Katso muutoshinnasto. 11.11.2023 klo 12 jälkeen matkustajamuutos on mahdollista vain sairastapauksissa. Sairastuneen tulee lähettää ilmoitus ja virallinen todistus sairastumisesta sähköpostilla, josta ilmenee uuden matkustajan nimi ja syntymäaika. Muutos tehdään satamassa 12.11. klo 12-13 välisenä aikana ja tästä peritään uudelta matkustajalta 15 euron muutosmaksu. 12.11.2023 klo 13.00 jälkeen saapuneita ilmoituksia ei huomioida.
  1. MATKUSTAJAN MUUTOS JA MATKAAN TEHTÄVÄT MUUTOKSET
    Matkustajan nimeä ja muita henkilötietoja voidaan muuttaa seuraavan palvelumaksu aikataulun mukaisesti

    Muutosmaksut

  • 0 € /muutos, kun vaihto/muutos tehdään 8.10.2023 mennessä Kideappin lompakossa.
  • 5 € /muutos, kun vaihto/muutos tehdään 9.10. – 29.10.2023 muutoslomakkeella
  • 10 € /muutos, kun vaihto/muutos tehdään 30.10 – 8.11.2023 muutoslomakkeella
  • 15 € /muutos kun vaihto/muutos tehdään 9.11 – 11.11.2023 klo 12.00 mennessä muutoslomakkeella.
  • 11.11. klo 12.00 jälkeen muutokset vain sairastapauksissa. Muutokset tehdään lähtöpäivänä satamassa infotiskillä klo 12-13.

    Mikäli olet estynyt pääsemään matkalle, eikä tilalle ole tulossa muita matkustajia, ilmoitathan siitä sähköpostitse kaljaasi@kaljaasiristeily.fi

    Matkavaraukset ovat sitovia, ja matka on maksettava varauksen yhteydessä kokonaisuudessaan. Maksun voi suorittaa varauksen teon yhteydessä kuka tahansa henkilö, jolla on voimassa oleva maksukortti (Credit/Debit: MasterCard ja Visa tai Electron-kortit), verkkopankkitunnukset, MobilePay tai Pivo.

    Maksettua matkaa ei voi peruuttaa. Matkustajan tilalle voidaan vaihtaa toinen henkilö muutosmaksua vastaan. Huomaa, että hyttiluokkaa ei voi vaihtaa enää tehdyn varauksen jälkeen. Huomaathan myös, että Kide.app-lipun lähettämistä eteenpäin ei lasketa matkustajamuutokseksi, vaan kaikki matkustajamuutokset tehdään erillisellä lomakkeella.

    Metka Opiskelijapalvelut Oy kehottaa matkustajaa hankkimaan jo matkan varausvaiheessa matkaa varten riittävän kattavan henkilöön ja omaisuuteen kohdistuvan matkavakuutuksen.

  1. MATKANJÄRJESTÄJÄN TEKEMÄT MUUTOKSET JA PERUUTUKSET
    Mikäli järjestäjä peruu tapahtuman, matkustajille palautetaan maksettu lippuhinta, lukuunottamatta matkanjärjestäjän 5 euron palvelumaksua. Kaljaasi pidättää oikeuden tehdä matkaan liittyviä muutoksia mikäli viranomaisohjeistus,- tai vaatimukset muuttuvat ennen matkaa koskien tartuntatauteja tai muuta järjestäjästä riippumatonta tapahtumaa. 

    Matkustaja ei saa myydä lippuja eteenpäin voitolla. Matkustajien välisissä matkustajamuutostapauksissa lipuista on maksettava enintään alkuperäistä lipun hintaa vastaava summa. Törkeissä ylimyyntitapauksissa matkanjärjestäjällä on oikeus mitätöidä koko alkuperäinen hyttivaraus.


    Lippua ei saa ostaa käyttämällä kide.appissa bottia. Botin avulla varatut hytit on mahdollista jäljittää ja matkanjärjestäjällä on oikeus mitätöidä koko hyttivaraus.

Vastuullinen matkanjärjestäjä:
Kaljaasi / Metka Opiskelijapalvelut Oy

Suomi