Osta Liput
Lipunmyynti alkoi 21.9.2022 klo 14.00.
Lipunmyynnin helpottamiseksi kannattaa rekisteröityä jo hyvissä ajoin Kide.app -palveluun.
Lipunmyynti
Yksi matkustaja toimii hytin matkanjohtajana, eli hän suorittaa koko hytin varauksen, matkustajatietojen täyttämisen ja maksun. Varaamisen helpottamiseksi matkanjohtajan tulee selvittää jokaisesta hytin matkustajasta seuraavat tiedot ennakkoon:
- Etu- ja sukunimi
- Syntymäaika esim. (01.01.1995)
- Kansalaisuus
- Sähköpostiosoite
- Oppilaitos (jos opiskelee)
- Mahdollinen 13.11.2022 voimassa oleva opiskelijakunnan jäsenyys (METKA, HELGA, Laureamko, HUMAKO tai O’Diako)
- Tieto ateriakupongista (aika buffet-kattauksen tai avoin ateriaakuponki)
- Mahdollinen Club One -kortin numero
Kaikki hytissä matkustavat tulee ilmoittaa samalla kertaa, hyttiä ei enää jälkikäteen voi täyttää. Matkustajamuutoksista peritään hinnaston mukainen palvelumaksu.
Matka maksetaan heti varauksen viimeisessä vaiheessa. Maksun voi suorittaa varauksen teon yhteydessä kuka tahansa, jolla on voimassa oleva maksukortti (Credit/Debit: MasterCard ja Visa tai Electron-kortit), verkkopankkitunnukset, MobilePay tai Pivo. HUOM! Vain varauksen tekijä saa hyttivarauksesta maksukuitin/tilausvahvistuksen siihen sähköpostiin, joka on rekisteröity Kide.app varausjärjestelmään.
Kaikki hytissä matkustavat saavat infokirjeen sähköpostitse noin arkipäivän kuluessa varauksesta, joka sisältää tapahtuman yleistä infoa. Kaikki varaukset ovat sitovia. Infokirje tai liput kide.appin lompakossa ei ole henkilökohtainen lippu, vaan liput noudetaan satamasta lähtöpäivänä henkilöllisyystodistuksella. Tarvittaessa hyttikaveri voi edelleen lähettää infokirjeen, mikäli sitä ei jostain syystä ole sinulle saapunut.
Olethan huolellinen tietoja täyttäessäsi, sillä kaikki matkan tiedot toimitetaan varausvaiheessa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Valittuaan halutun hyttiluokan, varaajalla on 25 minuuttia aikaa täyttää matkustajien tiedot ja suorittaa varaus loppuun. 25 minuutin kuluttua kesken jäänyt hyttivaraus palautuu jälleen myyntiin.
Club One jäsenet voivat ilmoittaa korttinsa numeron varausvaiheessa. Kortti esitetään risteilyllä normaalisti ostosten yhteydessä. Tallink Silja Line ei hyvitä pisteitä jälkikäteen.
Risteilyn ikäraja on 18 vuotta, joka täytyy olla täyttynyt lähtöpäivään mennessä.
Hytti | Jäsenhinta / henkilö | Normaalihinta / henkilö |
---|---|---|
4 hengen A-hytti | 95 € | 105 € |
3 hengen A-hytti | 109 € | 119 € |
3 hengen A-hytti – handicap | 109 € | 119 € |
2 hengen A-hytti | 126 € | 136 € |
2 hengen A-hytti – handicap | 126 € | 136 € |
1 hengen A-hytti | 211 € | 221 € |
4 hengen Promenade-hytti | 95 € | 105 € |
4 hengen Promenade-hytti – allergia | 95 € | 105 € |
3 hengen Promenade-hytti – handicap | 95 € | 105 € |
2 hengen Promenade-hytti | 126 € | 136 € |
2 hengen Promenade-hytti – allergia | 126 € | 136 € |
4 hengen B-hytti | 88 € | 98 € |
2 hengen B-hytti | 115 € | 125 € |
2 hengen B-hytti – allergia | 115 € | 125 € |
4 hengen C-hytti | 82 € | 92 € |
3 hengen C-hytti | 91 € | 101 € |
2 hengen C-hytti | 106 € | 116 € |
Matkavarauksen yhteydessä jokaiselle matkustajalle valitaan joko Buffet-ruokailu ja tietty kattaus johon Kaljaasilippuun sisältyvä ateriakuponki käytetään tai avoin ateriakuponki, joka käy maksuvälineenä kaikissa laivan ravintoloissa.
Buffetkattaukset
Sunnuntai klo 16:30
Sunnuntai klo 18:30
Sunnuntai klo 20:30
Maanantai klo 16:45
Maanantai klo 19:30
Voit halutessasi ostaa lisäksi aamiaisia tai useampia ateriakuponkeja ennakkoon.
Aamiaiskuponki ennakkoon 13 € (Kelpaa aamiaisbuffetissa tai kahvilassa arvo 13€)
Aamiaisbuffet laivalta ostettuna 19 €
Buffet- illallinen ennakkoon ostettuna 39€
Buffet-illallinen laivalta ostettuna 48 €
Avoin ateriakuponki ennakkoon ostettuna, hinta 39 € (Arvo laivalla 39€)
KALJAASI 13.11.-15.11.2022 MATKAEHDOT JA ERITYISET MAKSU-, MUUTOS- JA PERUUTUSEHDOT
Alla olevat sopimus-/matkaehdot koskevat 1.9.2022 jälkeen tehtyjä uusia matkavarauksia.
- SOVELTAMISALA
Kaljaasin matkasopimuksiin sovelletaan alla olevia lisä- ja erityisehtoja matkasopimuksen maksu-, muutos- ja peruutusehtojen osalta. - SOPIMUKSEN SYNTYMINEN JA MAKSUEHDOT
Matkustajaa sitova sopimus syntyy, kun matkustaja varattuaan matkan varaussivuston kautta maksaa matkan hinnan matkanjärjestäjälle. Maksu erääntyy heti varaushetkellä.
- MATKUSTAJAN OMA PERUUTUS
Matkavaraus on sitova. Matkalipun voi siirtää toiselle henkilölle muutosmaksua vastaan.
- MATKUSTAJAN MUUTOS JA MATKAAN TEHTÄVÄT MUUTOKSET
Matkustajan nimeä ja muita henkilötietoja voidaan muuttaa seuraavan palvelumaksu aikataulun mukaisestiMuutosmaksut
- 0 € /muutos, kun vaihto/muutos tehdään viimeistään 9.10.2022 mennessä.
- 5 € /muutos, kun vaihto/muutos tehdään 10.10.2021 – 31.10.2022 mennessä.
- 10 € /muutos, kun vaihto/muutos tehdään 1.11 – 8.11.2022
- 15 € /muutos kun vaihto/muutos tehdään 9.11 – 11.11.2022
- 11.11.2022 jälkeen kaikki muutokset tulee tehdä sataman info tiskillä sunnuntaina 13.11.2022 klo 12 – 13. Muutosmaksu 15€
Maksettua matkaa ei voi peruuttaa. Matkustajan tilalle voidaan vaihtaa toinen henkilö muutosmaksua vastaan. Huomaa, että hyttiluokkaa ei voi vaihtaa enää tehdyn varauksen jälkeen. Huomaathan myös, että Kide.app-lipun lähettämistä eteenpäin ei lasketa matkustajamuutokseksi, vaan kaikki matkustajamuutokset tehdään erillisellä lomakkeella.
Metka Opiskelijapalvelut Oy kehottaa matkustajaa hankkimaan jo matkan varausvaiheessa matkaa varten riittävän kattavan henkilöön ja omaisuuteen kohdistuvan matkavakuutuksen.
- MATKANJÄRJESTÄJÄN TEKEMÄT MUUTOKSET JA PERUUTUKSET
Mikäli järjestäjä peruu tapahtuman, matkustajille palautetaan maksettu lippuhinta, lukuunottamatta 5 euron palvelumaksua. Kaljaasi pidättää oikeuden tehdä matkaan liittyviä muutoksia mikäli viranomaisohjeistus,- tai vaatimukset muuttuvat ennen matkaa koskien tartuntatauteja tai muuta järjestäjästä riippumatonta tapahtumaa.
Vastuullinen matkanjärjestäjä:
Kaljaasi / Metka Opiskelijapalvelut Oy
Kaljaasin matkavaraukset ovat sitovia, eikä maksettua matkaa voi peruuttaa. Voimme kuitenkin vaihtaa matkustajan tilalle toisen henkilön muutosmaksua vastaan. Huomaa, että hyttiluokkaa ei voi vaihtaa enää tehdyn varauksen jälkeen. Matkustajan vaihtuessa toiseen, valitut ruokailut siirtyvät uudelle matkustajalle.
Huomaathan myös, että Kide.app-lipun lähettämistä eteenpäin ei lasketa matkustajamuutokseksi, vaan kaikki matkustajamuutokset tehdään erillisellä lomakkeella kide.appissa.
9.10. asti matkustajatietoja voi itse vaihtaa kide.appin lompakossa olevaan lippuun.
Matkustajan nimeä ja muita henkilötietoja voidaan muuttaa seuraavan palvelumaksuaikataulun mukaisesti.
Muutosmaksut
- 0 € /muutos, kun vaihto/muutos tehdään viimeistään 9.10.2022.
- 5 € /muutos, kun vaihto/muutos tehdään 10.10.2021 – 31.10.2022.
- 10 € /muutos, kun vaihto/muutos tehdään 1.11 – 8.11.2022
- 15 € /muutos kun vaihto/muutos tehdään 9.11 – 11.11.2022
- 11.11.2022 jälkeen kaikki muutokset tulee tehdä sataman info tiskillä sunnuntaina 13.11.2022 klo 12 – 13. Muutosmaksu 15€
Matkustajanmuutoksessa tarvitaan seuraavat tiedot:
- Tilaustunnus (Tilaustunnus löytyy hytin matkanjohtajan saamasta Kide.app tilausvahvituksesta. Huom! Lippunumero on eri kuin tilaustunnus)
- Alkuperäisen matkustajan nimi ja syntymäaika
- Uuden matkustajan nimi ja syntymäaika
- Uuden matkustajan kansalaisuus
- Uuden matkustajan sähköpostiosoite
- Voimassaoleva opiskelijakunnan (METKA, Laureamko, Helga, O’Diako, HUMAKO) jäsenyys (vaihto-opiskelijat katsotaan aina jäseniksi)
- Oppilaitos (Metropolia, Haaga-Helia, Laurea, Diak, Humak, muu)
- Uuden matkustajan mahdollinen Club One -kortin numero
Hytin tai hyttipaikan turvallinen myyminen eteenpäin / ostaminen.
Ostaja, varmista myyjältä että hänellä on kaikki hyttiin liittyvät liput kide.apin lompakossa. Pyydä vaikka screenshot näytille. Jos myyjä on siirtänyt yksittäisiä matkalippuja muiden lompakoihin, tulee liput siirtää takaisin myyntiä varten.
Ostaja ja myyjä sopivat keskenään lippujen siirrosta ostajan lompakkoon. Kun siirto ostajan lompakkoon on tehty ja myyjä toimittanut tilaustunnuksen, ostaja muokkaa matkustajatietoja omassa lompakossa / täyttää muutoslomakkeen tiedot. Kun liput on siirretty ostajan lompakkoon, ostaja maksaa myyjälle alkuperäistä ostohintaa vastaavan summan. Jos ostaja ei maksa, voidaan liput palauttaa takaisin myyjälle. Hyttejä EI saa myydä eteenpäin voitolla ja törkeissä tapauksissa alkuperäiset liput jäädytetään.
Aterialiput eivät näy lompakossa erikseen, mutta tiedot löytyvät henkilötietojen yhteydessä matkustajan lipun lisätietolomakkeelta. Lippuja ei tarvitse siirrellä muiden matkustajien lompakoihin, vaan varsinaiset matkaliput haetaan lähtöpäivänä henkilöllisyystodistusta näyttämällä.
10.10.2022 alkaen kaikki muutokset tehdään erillisellä muutoslomakkeella erillisen hinnaston mukaisesti.