Info

Kaljaasi?

Kaljaasi on risteily, jota muistellaan vielä vappuna ja seuraavaa odotetaan jo ennen juhannusta. Vuodesta 2008 alkaen Kaljaasi on vienyt bilekansan marraskuussa Helsingistä Tukholmaan ja takaisin. M/S Silja Symphonyn Charter-lähtö on lastattu monipuolisella ohjelmalla, artisteilla ja aamuun asti jatkuvilla bileillä. Vuosittain vaihtuva teema, kilpailut, aktiviteetit ja mahdollisuus käydä maissa (matkustusrajoitukset huomioiden) tekevät Kaljaasista ainutlaatuisen tapahtuman. Tervetuloa 41 tunnin opiskelijabileisiin!

Kaljaasi 2021 järjestetään 14.-16. marraskuuta.

Esiintyjät, lippuhinnat, lipunmyynnin aloitus ja muut tiedot julkaistaan lähempänä risteilyn ajankohtaa.

Järjestäjänä toimii Metka opiskelijapalvelut Oy.

Lippujen varaaminen

Liput tulevat myyntiin myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana. Tapahtuma on K-18.

Yksi matkustaja toimii hytin matkanjohtajana, eli hän suorittaa koko hytin varauksen ja maksun. Varaamisen nopeuttamiseksi matkanjohtajan tulee selvittää jokaisesta hytin matkustajasta seuraavat tiedot ennen varaamista:

  • Etu- ja sukunimi
  • Syntymäaika esim. (01.06.1995)
  • Kansalaisuus
  • Sähköpostiosoite
  • Mahdollinen opiskelijakunnan jäsenyys (voimassaoleva): METKA, HELGA, Laureamko tai O'Diako
  • Koulutusala (Liiketalous, Kulttuuri, Sosiaali- ja terveysala, Tekniikka tai muu)
  • Tieto ateriakupongista (esim. mihin buffet-kattaukseen matkustaja haluaa käyttää kuponkinsa)
  • Mahdollinen Club One -kortin numero

HUOM! Vain matkanjohtaja saa hyttivarauksesta maksukuitin siihen sähköpostiin, joka on rekisteröity Kide.app varausjärjestelmään. 

Kaikki hytissä matkustavat saavat varausvahvistuksen sähköpostitse. Mikäli vahvistus ei saavu muutaman minuutin kuluessa, tarkista myös roskapostikansio ja ota tarvittaessa yhteys Kaljaasin tiimiin sähköpostilla. Kaikki varaukset ovat sitovia. Varausvahvistus ei ole henkilökohtainen lippu, vaan liput noudetaan satamasta lähtöpäivänä henkilöllisyystodistuksella- Tarvittaessa hyttikaveri voi edelleenlähettää vahvistuksen, mikäli sitä ei jostain syystä ole sinulle saapunut.

Olethan huolellinen tietoja täyttäessäsi, sillä kaikki matkan tiedot toimitetaan varausvaiheessa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. 

Ikäraja

Risteilyn ikäraja on 18 vuotta, joka täytyy olla täyttynyt lähtöpäivään mennessä.

Varaudu todistamaan ikäsi Tallink Silja Linen henkilökunnalle tarvittaessa. Kaljaasi suosittelee ottamaan matkalle mukaan voimassaolevan passin. Voit lukea henkilöllisyyden todistamisesta lisää täältä.

Aikataulut ja lippujen jako

Lippujen jako tapahtuu Tallink Silja Linen Olympiaterminaalissa. Liput jaetaan sukunimen perusteella henkilöllisyystodistusta vastaan. Jokainen matkustaja noutaa lippunsa henkilökohtaisesti. Et siis tarvitse Kide.appissa olevaa lippua tai sähköpostilla lähetettyä varausvahvistusta mukaasi satamaan. 

  • Laivaannousu alkaa klo 13.00, jonka jälkeen matkustajat ohjataan laivaan. Hytteihin pääsee klo 15.30 alkaen. 
  • Liput tulee olla noudettuna klo 16.15 mennessä. Varaudu ruuhkiin!

Mikäli et pääse noutamaan lippuasi ennen klo 16.15, ilmoita asiasta hyvissä ajoin Kaljaasin tiimille sähköpostitse. Poikkeustapauksissa lippusi voidaan luovuttaa muille hytin jäsenille. 

Ohjelma ja ateriat

Ohjelman ajat ovat kaikki paikallista aikaa. HEL-STO välillä noudatamme Suomen aikaa. Tukholmaan saapuessa noudatamme Ruotsin aikaa ja paluumatkalla STO-HEL myös Ruotsin aikaa.

Risteilykohtaisen ohjelman ja tarjoukset löydät Kaljaasin ohjelmasivulta.

Pysy ajan tasalla Kaljaasin ohjelmasta seuraamalla meitä Facebookissa ja Instagramissa!

Muutokset ohjelmaan ovat mahdollisia. Kaikki oikeudet pidätetään.

Muutokset ja peruutukset

Matkavaraukset ovat sitovia, ja matka on maksettava varauksen yhteydessä kokonaisuudessaan. Maksun voi suorittaa varauksen teon yhteydessä kuka tahansa, jolla on voimassa oleva maksukortti (Credit/Debit: MasterCard ja Visa tai Electron-kortit). Maksettua matkaa ei voi peruuttaa. Voimme kuitenkin vaihtaa matkustajan tilalle toisen henkilön muutosmaksua vastaan. Huomaa, että hyttiluokkaa ei voi vaihtaa enää tehdyn varauksen jälkeen. 

Huomaathan myös, että Kide.app-lipun lähettämistä eteenpäin ei lasketa matkustajamuutokseksi, vaan kaikki matkustajamuutokset tehdään erillisellä lomakkeella. 

Poikkeustapauksissa ota yhteyttä Kaljaasin tiimiin sähköpostitse.

Kaikki hytissä matkustavat tulee ilmoittaa samalla kertaa, hyttiä ei enää jälkikäteen voi täyttää. Matkustajamuutoksista peritään hinnaston mukainen palvelumaksu. 

Viime vuoden palvelumaksut:

  • 5 € /muutos, kun vaihto/muutos tehdään viimeistään 4.10.2020 mennessä
  • 8 € /muutos, kun vaihto/muutos tehdään 5.10. - 19.10.2020 klo 16.00 mennessä.
  • 12 € /muutos, kun vaihto/muutos tehdään 19.10.2020 klo 16 jälkeen. Lomake on avoinna 31.10 saakka, lähtöpäivänä muutokset tehdään satamassa info-tiskillä.

Matkustajanmuutoksessa tarvitaan seuraavat tiedot:

  • Varaustunnus
  • Alkuperäisen matkustajan nimi ja syntymäaika
  • Uuden matkustajan nimi ja syntymäaika
  • Uuden matkustajan kansalaisuus 
  • Uuden matkustajan sähköpostiosoite
  • Opiskelijakunnan METKA, HELGA, Laureamko, O'Diako) jäsenyys, jos voimassa (vaihto-opiskelijat katsotaan aina jäseniksi)

Ilmoita matkustajamuutokset täällä.

Järjestyssäännöt

Laivalla noudatetaan Tallink Silja Linen järjestyssääntöjä ja voimassaolevia anniskelumääräyksiä. Laivan järjestyssääntöihin ja muihin risteilyyn vaikuttaviin sääntöihin voi tutustua laivayhtiön sivuilla.

Kiellettyjä aineita ja esineitä ei takavarikoida turvatarkastuksessa, vaan ne tulee jättää terminaalin tallelokeroihin tai heittää roskiin. Omien alkoholijuomien tuominen laivalle on kiellettyä.

Matkustajien tulee noudattaa varustamon järjestyssääntöjä ja aluksen päällikön järjestystä ja turvallisuutta koskevia käskyjä. Matkustajan on korvattava varustamolle huolimattomuudellaan tai laiminlyönnillään aiheuttamansa vahingon täysimääräisesti. Laivahenkilökunta on oikeutettu poistamaan häiriköivä matkustaja lähimpään satamaan.

Yhteystiedot

Matka- ja lipputiedustelut: kaljaasi@kaljaasiristeily.fi

Emme ota vastaan varauksia puhelimitse tai sähköpostilla!

Promootio- ja mainospaikat: myynti@kaljaasiristeily.fi


Matkustajamuutokset

Sosiaalinen media

Kaljaasin historia