Osta Liput
Kaljaasi 2025 lipunmyynti on päättynyt!
Lipunmyynti alkoi kide.appissa 21.9.2023 klo 14.00.
Tapahtuma on loppuunmyyty.
Lipunmyynti – ohjeet!
Yksi matkustaja toimii hytin matkanjohtajana, eli hän suorittaa koko hytin varauksen, matkustajatietojen täyttämisen ja maksun. Varaamisen helpottamiseksi matkanjohtajan tulee selvittää jokaisesta hytin matkustajasta seuraavat tiedot ennakkoon:
- Etu- ja sukunimi
- Syntymäaika esim. (01.01.1995)
- Kansalaisuus
- Sähköpostiosoite
- Oppilaitos (jos opiskelee)
- Mahdollinen 9.11.2025 voimassa oleva opiskelijakunnan jäsenyys (METKA, Helga, Laureamko, HUMAKO tai O’Diako)
- Tieto ateriakupongista (aika buffet-kattauksen tai avoin ateriaakuponki)
- Mahdollinen Club One -kortin numero
- Haluaako matkustaja ostaa lisähaalarimerkkejä
Kaikki hytissä matkustavat tulee ilmoittaa samalla kertaa. Matkustajamuutoksista peritään hinnaston mukainen palvelumaksu.
Matka maksetaan heti varauksen viimeisessä vaiheessa. Maksun voi suorittaa varauksen teon yhteydessä kuka tahansa, jolla on voimassa oleva maksukortti (Credit/Debit: MasterCard ja Visa tai Electron-kortit), verkkopankkitunnukset, MobilePay tai Pivo. HUOM! Vain varauksen tekijä saa hyttivarauksesta maksukuitin/tilausvahvistuksen siihen sähköpostiin, joka on rekisteröity Kide.app varausjärjestelmään.
Kaikki hytissä matkustavat saavat infokirjeen sähköpostitse noin arkipäivän kuluessa varauksesta, joka sisältää tapahtuman yleistä infoa. Kaikki varaukset ovat sitovia. Infokirje tai liput kide.appin lompakossa ei ole henkilökohtainen lippu, vaan liput noudetaan satamasta lähtöpäivänä henkilöllisyystodistuksella. Tarvittaessa hyttikaveri voi edelleen lähettää infokirjeen, mikäli sitä ei jostain syystä ole sinulle saapunut.
Olethan huolellinen tietoja täyttäessäsi, sillä kaikki matkan tiedot toimitetaan varausvaiheessa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Valittuaan halutun hyttiluokan, varaajalla on 25 minuuttia aikaa täyttää matkustajien tiedot ja suorittaa varaus loppuun. 25 minuutin kuluttua kesken jäänyt hyttivaraus palautuu jälleen myyntiin.
Club One jäsenet voivat ilmoittaa korttinsa numeron varausvaiheessa. Kortti esitetään risteilyllä normaalisti ostosten yhteydessä. Tallink Silja Line ei hyvitä pisteitä jälkikäteen.
Risteilyn ikäraja on 18 vuotta, joka täytyy olla täyttynyt lähtöpäivään mennessä.
Hinta sisältää yhden matkustajan hyttipaikan, yhden aterian (buffet tai 40 € arvoinen ateriakuponki), haalarimerkin, Matkanjärjestäjän 5 € palvelumaksun, 18 € polttoainelisän sekä mielettömän ohjelman läpi risteilyn! Lähtöpäivänä voimassa olevalla opiskelijakunnan jäsenyydellä (METKA, Helga, Laureamko, HUMAKO tai O’Diako), jäsenhintainen lippu on hieman edullisempi.
Hytti | Jäsenhinta / henkilö | Normaalihinta / henkilö |
---|---|---|
4 hengen A-hytti | 112 € | 122 € |
3 hengen A-hytti | 126 € | 136 € |
3 hengen A-hytti – handicap | 126 € | 136 € |
2 hengen A-hytti | 143 € | 153 € |
2 hengen A-hytti – handicap | 143 € | 153 € |
1 hengen A-hytti | 228 € | 238 € |
4 hengen Promenade-hytti | 112 € | 122 € |
4 hengen Promenade-hytti – allergia | 112 € | 122 € |
3 hengen Promenade-hytti – handicap | 126 € | 136 € |
2 hengen Promenade-hytti | 143 € | 153 € |
2 hengen Promenade-hytti – allergia | 143 € | 153 € |
4 hengen B-hytti | 105 € | 115 € |
2 hengen B-hytti | 132 € | 142 € |
2 hengen B-hytti – allergia | 132 € | 142 € |
4 hengen C-hytti | 99 € | 109 € |
3 hengen C-hytti | 108 € | 118 € |
2 hengen C-hytti | 123 € | 133 € |
Matkavarauksen yhteydessä jokaiselle matkustajalle valitaan joko Buffet-ruokailu ja tietty kattaus johon Kaljaasilippuun sisältyvä ateriakuponki käytetään tai avoin ateriakuponki, joka käy maksuvälineenä kaikissa laivan ravintoloissa.
Buffetkattaukset
Sunnuntai klo 16.00
Sunnuntai klo 18.30
Sunnuntai klo 20.30
Maanantai klo 16.45
Maanantai klo 19.30
Voit halutessasi ostaa lisäksi aamiaisia tai useampia ateriakuponkeja ennakkoon.
Aamiaiskuponki ennakkoon 19 € (Kelpaa aamiaisbuffetissa tai kahvilassa arvo 19 €)
Aamiaisbuffet laivalta ostettuna 19 €
Buffet- illallinen ennakkoon ostettuna 40 €
Buffet-illallinen laivalta ostettuna 40 €
Avoin ateriakuponki ennakkoon ostettuna, hinta 40 € (Arvo laivalla 40 €)
Ostettavat lisähaalarimerkit Kaljaasilla 2025
Kaljaasin yleismerkki 3 € | Uusi merkki Kosmos Kaljaasi 3 € | Kalja Aasi 3 € |
---|---|---|
![]() |
![]() |
![]() |
Kaljaasin matkavaraukset ovat sitovia, eikä maksettua matkaa voi peruuttaa. Voimme kuitenkin vaihtaa matkustajan tilalle toisen henkilön muutosmaksua vastaan. Huomaa, että hyttiluokkaa ei voi vaihtaa enää tehdyn varauksen jälkeen. Matkustajan vaihtuessa toiseen, valitut ruokailut siirtyvät uudelle matkustajalle.
Huomaathan myös, että Kide.app-lipun lähettämistä eteenpäin ei lasketa matkustajamuutokseksi, vaan kaikki matkustajamuutokset tehdään 7.10. eteenpäin erillisellä lomakkeella kide.appissa.
Matkustajan nimeä ja muita henkilötietoja voidaan muuttaa seuraavan palvelumaksuaikataulun mukaisesti.
Muutosmaksut 2025
- 0 € /muutos, kun vaihto/muutos tehdään 5.10.2025 mennessä Kideappin lompakossa.
- 5 € /muutos, kun vaihto/muutos tehdään 6.10. – 26.10.2025 muutoslomakkeella
- 10 € /muutos, kun vaihto/muutos tehdään 27.10. – 4.11.2025 muutoslomakkeella
- 15 € /muutos kun vaihto/muutos tehdään 5.11. – 7.11.2025 klo 12.00 mennessä muutoslomakkeella.
- 7.11. klo 12.00 jälkeen muutokset vain sairastapauksissa. Sairastuneen tulee lähettää ilmoitus ja virallinen todistus sairastumisesta sähköpostilla, josta ilmenee uuden matkustajan nimi ja syntymäaika. Muutos tehdään satamassa 9.11. klo 12-13 välisenä aikana ja tästä peritään uudelta matkustajalta 15 euron muutosmaksu. 9.11.2025 klo 13.00 jälkeen saapuneita ilmoituksia ei huomioida.
Matkustajanmuutoksessa tarvitaan seuraavat tiedot:
- Lipun numero (löytyy kide.appin lompakossa olevasta lipusta)
- Alkuperäisen matkustajan nimi ja syntymäaika
- Uuden matkustajan nimi ja syntymäaika
- Uuden matkustajan kansalaisuus
- Uuden matkustajan sähköpostiosoite
- Oppilaitos (Metropolia, Haaga-Helia, Laurea, Diak, Humak, muu)
- Uuden matkustajan mahdollinen Club One -kortin numero
Hytin tai hyttipaikan turvallinen myyminen eteenpäin / ostaminen.
HUOM! Maksu myyjälle vasta kun lippu on ostajan kide.app lompakossa!
Ostaja, varmista myyjältä että hänellä on kaikki hyttiin liittyvät liput kide.apin lompakossa. Pyydä vaikka screenshot näytille. Jos myyjä on siirtänyt yksittäisiä matkalippuja muiden lompakoihin, tulee liput siirtää takaisin myyntiä varten.
Ostaja ja myyjä sopivat keskenään lippujen siirrosta ostajan lompakkoon. Kun siirto ostajan lompakkoon on tehty ja myyjä toimittanut tilaustunnuksen, ostaja muokkaa matkustajatietoja omassa lompakossa / täyttää muutoslomakkeen tiedot. Kun liput on siirretty ostajan lompakkoon, ostaja maksaa myyjälle alkuperäistä ostohintaa vastaavan summan. Jos ostaja ei maksa, voidaan liput palauttaa takaisin myyjälle. Hyttejä EI saa myydä eteenpäin voitolla ja törkeissä tapauksissa alkuperäiset liput jäädytetään.
Aterialiput eivät näy lompakossa erikseen, mutta tiedot löytyvät henkilötietojen yhteydessä matkustajan lipun lisätietolomakkeelta. Lippuja ei tarvitse siirrellä muiden matkustajien lompakoihin, vaan varsinaiset matkaliput haetaan lähtöpäivänä henkilöllisyystodistusta näyttämällä.
6.10.2025 alkaen kaikki muutokset tehdään erillisellä muutoslomakkeella erillisen hinnaston mukaisesti.
KALJAASI 9.11.-11.11.2025 MATKAEHDOT JA ERITYISET MAKSU-, MUUTOS- JA PERUUTUSEHDOT
Alla olevat sopimus-/matkaehdot koskevat 1.9.2025 jälkeen tehtyjä uusia matkavarauksia.
SOVELTAMISALA
Kaljaasin matkasopimuksiin sovelletaan alla olevia lisä- ja erityisehtoja matkasopimuksen maksu-, muutos-
ja peruutusehtojen osalta.SOPIMUKSEN SYNTYMINEN JA MAKSUEHDOT
Matkustajaa sitova sopimus syntyy, kun matkustaja varattuaan matkan varaussivuston kautta maksaa
matkan hinnan matkanjärjestäjälle. Maksu erääntyy heti varaushetkellä.
HUOM! Kun matkan hinta on maksettu, sitä ei palauteta matkustajan peruuttaessa osallistumisensa
matkalle.MATKUSTAJAN OMA PERUUTUS
Matkavaraus on sitova. Matkalipun voi siirtää toiselle henkilölle muutosmaksua vastaan. Katso
muutoshinnasto. 7.11.2025 klo 12 jälkeen matkustajamuutos on mahdollista vain sairastapauksissa.
Sairastuneen tulee lähettää ilmoitus ja virallinen todistus sairastumisesta sähköpostilla, josta ilmenee
uuden matkustajan nimi ja syntymäaika. Muutos tehdään satamassa 9.11. klo 12-13 välisenä aikana ja
tästä peritään 15 euron muutosmaksu. 9.11.2025 klo 13.00 jälkeen saapuneita ilmoituksia ei huomioida.MATKUSTAJAN MUUTOS JA MATKAAN TEHTÄVÄT MUUTOKSET
Matkustajan nimeä ja muita henkilötietoja voidaan muuttaa seuraavan palvelumaksu aikataulun mukaisestiMuutosmaksut
• 0 € /muutos, kun vaihto/muutos tehdään 5.10.2025 mennessä Kideappin lompakossa.
• 5 € /muutos, kun vaihto/muutos tehdään 6.10. – 26.10.2025 muutoslomakkeella
• 10 € /muutos, kun vaihto/muutos tehdään 27.10. – 4.11.2025 muutoslomakkeella
• 15 € /muutos kun vaihto/muutos tehdään 5.11. – 7.11.2025 klo 12.00 mennessä muutoslomakkeella.
• 7.11. klo 12.00 jälkeen muutokset vain sairastapauksissa. Muutokset tehdään lähtöpäivänä
satamassa infotiskillä klo 12-13.Mikäli olet estynyt pääsemään matkalle, eikä tilalle ole tulossa muita matkustajia, ilmoitathan siitä
sähköpostitse kaljaasi@kaljaasiristeily.fiMatkavaraukset ovat sitovia, ja matka on maksettava varauksen yhteydessä kokonaisuudessaan. Maksun
voi suorittaa varauksen teon yhteydessä kuka tahansa henkilö, jolla on voimassa oleva maksukortti
(Credit/Debit: MasterCard ja Visa tai Electron-kortit), verkkopankkitunnukset tai MobilePay.Maksettua matkaa ei voi peruuttaa. Matkustajan tilalle voidaan vaihtaa toinen henkilö muutosmaksua
vastaan. Huomaa, että hyttiluokkaa ei voi vaihtaa enää tehdyn varauksen jälkeen. Huomaathan myös, että
Kide.app-lipun lähettämistä eteenpäin ei lasketa matkustajamuutokseksi, vaan kaikki matkustajamuutokset
tehdään erillisellä lomakkeella.Metka Opiskelijapalvelut Oy kehottaa matkustajaa hankkimaan jo matkan varausvaiheessa matkaa varten
riittävän kattavan henkilöön ja omaisuuteen kohdistuvan matkavakuutuksen.MATKANJÄRJESTÄJÄN TEKEMÄT MUUTOKSET JA PERUUTUKSET
Mikäli järjestäjä peruu tapahtuman, matkustajille palautetaan maksettu lippuhinta, lukuun ottamatta 5 euron
palvelumaksua. Kaljaasi pidättää oikeuden tehdä matkaan liittyviä muutoksia mikäli viranomaisohjeistus,- tai
vaatimukset muuttuvat ennen matkaa koskien tartuntatauteja tai muuta järjestäjästä riippumatonta
tapahtumaa.Vastuullinen matkanjärjestäjä:
Kaljaasi / Metka Opiskelijapalvelut Oy