Hieman vastauksia kysymyksiinne

Kaikki matkustajamuutokset tehdään täällä: https://bailataan.fi/events/c6f97129-9308-4ce0-b3ba-be1ac8c5bce1

-Mahdolliset matkustajamuutokset tehdään sähköisesti. Lomakeen ja lisätietoja muutoksista löydät täältä: https://kaljaasiristeily.fi/fi/info/#section5

-Muutokset tehdään yksi kerrallaan, mutta samalla kertaa voi ostaa useita muutoslipukkeita. Jokaisesta muutoksesta peritään hinnaston mukainen maksu (https://kaljaasiristeily.fi/fi/info/#section5)

-Muutokset pyritään käsittelemään 2 päivän sisään ja hyttiin ilmoitettu, uusi matkustaja saa vahvistuksen sähköpostiin kun muutos on käsitelty. Myös muutoslipuke ilmoittajan lompakossa muuttuu käytetyksi.

-Ruokailuja koskevia muutoksia voi tiedustella sähköpostilla kaljaasi@kaljaasiristeily.fi

-Jos myyt lippusi eteenpäin, ei ole tarvetta lähettää lippuja bailataan.fi -lompakosta, koska niitä ei käytetä lipun lunastukseen. Maihinnousukortit jaetaan satamassa nimen perusteella, henkkareita vastaan. Eli täytä vain yllä mainittu muutoslomake.

-Järjestelmä on lähettänyt jokaisesta varauksesta varaajalle kuitin ja varausvahvistuksen sekä kaikille muille pelkän varausvahvistuksen. Kuitti toimitetaan vain siihen sähköpostiin, joka on rekisteröity bailataan.fi -tilille. Varausvahvistus on infoa sisältävä sähköposti ja kuitti puolestaan on erittely tilatuista tuotteista. Kumpaakaan ei tarvita lippua noutaessa satamassa.

-Jos et ole saanut vahvistusta, mutta liput näkyvät bailataan.fi-lompakossa, olet mukana matkalla.

-Jos olet täyttänyt sähköpostin väärin jollekin matkustajista tai joku hyttiläinen ei ole saanut vahvistusta, ei paniikkia. Vahvistuksessa on kerrottu ainoastaan tärkeät aikataulut yms, mutta sitä ei tarvita lippuja lunastettaessa. Voit itse lähettää puuttuvan vahvistuksen kaverille :)

Kattava info löytyy nettisivuiltamme: https://kaljaasiristeily.fi/fi/info/ ja jos joku jää vielä vaivaamaan, Facebook ja sähköposti palvelevat :)

Posted in Yleinen.